Tuesday, October 9, 2012

Aku bukan LESBO!!!!

Terkejut juga bila baru-baru ni ada yang bertanya aku LESBIAN ke?????What the food???? Entah dari mana dia dapat sumber pasal aku ni lesbian. Waktu memula aku dapat tahu pasal ni aku macam blur-blur sikit tapi lelama panaslah jugak sebab sesuka hati je cakap aku lesbian. Macam diorang da kenal aku lama je. Sekarang da lain, bila aku teringat benda tu aku rasa nak gelak pun ada. Mungkin diorang tak pernah tengok aku menggedik dengan laki kot (tapi aku rasa aku selalu je menggedik dengan laki kat fb...status aku pun macam da cukup gedik da untuk menunjukkan aku ni STRAIGHT~~~)

Aku rasa persoalan itu timbul bila dia hanya sempat tengok komen-komen aku dengan "girl friend" yang kebanyakkannya menggunakan panggilan "YUNK", "DEAR", "DARLING" and so whatever la. Ditambah pula aku memegang status single terlalu lama. Tapi tu tak bermakna aku lesbo. Atau mungkinkah sebab aku menolak cinta dia dan mereka-mereka di luar sana (wah....mereka-mereka..TAK TAHAN..). ??????????

Mereka-mereka yang bertanyakan tentang persoalan sama ada aku ni lesbo ke tak, sepatutnya membaca entri-entri sebelum dalam blog ni. Aku rasa aku ada state kan kenapa aku masih single. SO,biarlah aku simpulkan dengan mudah sebab kenapa aku masih single. Bukan aku suka-suka nak single ni tapi:-


  • Aku belum bersedia untuk bercinta.
  • Aku pernah kecewa sebelum ni. Agak teruklah juga sakit dia sehingga aku rasa aku da tak percaya pada cinta.
  • Kalau boleh aku nak someone yang bukan dari kalangan kawan-kawan yang da kenal aku from inside out. Aku nak orang lain. 
  • Aku tak rasa jika aku bercinta sekarang hubungan kami akan kekal sehingga ke jinjang pelamin. Sebab jika aku jatuh cinta lagi aku nak dia jadi cinta terakhir aku.
  • ATAU mungkin juga hati aku telah dimiliki...




# Bila tiba masanya pasti aku akan jatuh cinta lagi dan orang yang aku cintai itu pasti di kalangan Adam... Insyaallah...AMIN~

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~