Friday, March 16, 2012

IKHLAS A.K...

ADAM KHALIS n NUR KASEH KAISARA.....<3


Baru hari ni dapat khatam baca novel ni...sangat best~ even mula-mula cam bosan sikit tapi jalan cerita dia bila da sampai tengah-tengah sangat menarik...macam mane NUR KASEH KAISARA, seorang playgirl yg kaya tahap maha dewa dan dari kecik tak pernah langsung diberi didikan agama tapi cuba mengayat ADAM KHALIS yang kaya jugak tapi sangat sopan and nak kata alim tak alim sangat...cuma dia tahu batas agama...and sebenarnya ADAM KHALIS da fall in love kat NUR KASEH KAISARA at the first sight sebelum Kaseh try propose Adam jadi BF dia....huru-hara bermula apabila Adam kena didik Kaseh pasal agama and hubungan diorang ni semua orang tak suke.... =(


Sedikit sebanyak novel ni teach me pasal agama and tak salah pon kalo GURLS yang try approach GUYS tu dulu... Before ni da pernah baca novel JAJA & DIN...novel tu pon cerita pasal JAJA yang gi pinang DIN jadi husband dia....semua tu tak mustahil kan???? (cam da jumpa target yg perlu approach jer~huhuhu...)


Semasa baca novel ni aku selalu anggap aku adalah Kaseh...dan berharap di alam realiti aku mampu memiliki seseorang seperti Adam...mampu membimbing aku and sentiasa ada untuk aku bila aku down...even watak Adam dalam novel ni sangat cool gila cam takde perasaan ponye jugak tapi dia take care Kaseh sangat...

#bagusnya kalau aku dapat Adam Khalis aku sendiri....

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~