Wednesday, July 25, 2012

Sudah Cukup Sudah~

Hari ni terkejut gila cuz dapat kol from someone yang da lama tak kontek (btw xde la lame sgt....tp lme la jugk...). So, aku assume dia cuma TERdial nombor aku and TERmiss called aku. Sebab no point dia kontek aku balik. Setiap kali kami kontek balik konfem akan gaduh. Masing-masing sibuk cari salah masing-masing pastu tunding menunding. BOSAN!!!

Dan paling aku tak faham kenapa dia perlu muncul bila aku da jumpa kebahagian aku (walaupun kebahagian yang aku temui tu bukan sesuatu yang pasti tapi cukup untuk buat aku gembira..). Sejauh mana cinta pertama sukar dilupakan dan rasa sayang itu akan bertahan. Memang aku sayang dia tapi da tak seperti dulu. Baki sayang itu kalau terus diusik memang akan buat aku sakit. Kisah lalu jangan diungkit. Biarlah aku dengan kehidupan aku sekarang andai kepastian untuk bersama di masa hadapan masih kabur. Awak sendiri tak mampu untuk meyakinkan saya. Hanya pandai bermain kata-kata dan awak sangat hebat meletakkan kesalahannya pada saya. Itu adalah perkara yang amat saya kagum. 








Awak,
     Perkara yang lepas biarkan berlalu. Jangan ditanya tentang perasaan saya terhadap awak. Jika saya mampu biarkan awak bahagia dengan perempuan lain, kenapa tidak awak izinkan saya bahagia dengan kehidupan. Sudah hampir 10 tahun kisah kita berakhir kenapa perlu dikenang sehingga sekarang. Andai benar perpisahan kita dahulu merupakan kesalahan saya, maafkanlah. Jangan berdendam. Saya tak mampu kembali kepada awak. Cukuplah, biarkan semuanya berakhir.....

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~