Friday, March 16, 2012

Maafkan khilaf dia...

Forgive me..plzzzz~
Semua orang melakukan kesilapan...dan memang susah nak maafkan dan melupakan kesalahan...tapi bukanlah menjadi satu kesalahan kalau kita memberi kemaafan dan memberi ruang kepada mereka yang melakukan kesilapan untuk memperbaiki khilaf mereka...terutama pada mereka yang digelarkan SAHABAT...


S.E.A.Z.I.A.N.S 'N'
Honestly, I miss diz group....I miss all of YOU...kita da lalui macam2 bersama...kita pernah ketawa dan menangis bersama...kita kongsi semua yang kita ada...orang yang tak kenal kita semua cakap yang kita "bad girls'...kaki buli, kaki ponteng, kaki gaduh...in simple words, we are trouble makers (kalo x, xkan kita asek kne jumpe warden kan...hahahaha...really miss that moment...)..tapi hanya kita je yg tau keistimewaan setiap di antara kita...

YES, mustahil selama kita kawan ni kita xpernah gaduh or selisih faham...memang pernah...8 tahun dulu...(ingat lagi tak...tak tahula apa punca sebenar time tuh....)...kita hampir berpecah... tapi adatlah berkawan...dengan adik beradik sendiri pon kita akan bergaduh....Alhamdulillah...lepas benda tu kita semakin jadi rapat....dan aku harap sangat benda tu tak berulang...aku TAKUT hilang korang semua sebab ...korang yang ajar aku makna kasih sayang...korang lebih kenal aku camne....kalo korang takde sape nak layan perangai aku yang entah pape ni....


TAPI SEKARANG????? Adakah kita masih macam dulu....mungkin kita bukan lagi dalam group tapi PERSAHABATAN kita adakah masih macam dulu???
YA, MEMANG SALAH DIA....dan kesalahan DIA memang susah untuk diamaafkan...dan tak mudah nak FORGIVE n FORGET...tapi berilah dia peluang....untuk dia betulkan kesilapan dia...terimalah dia...mungkin ada lagi kesalahan lain atau kata-kata dia yang menyakitkan hati kita...tapi MAAFKAN KHILAF DIA yang itu~ by forgiving someone it doesn't hurt u at all.... I beg u guys...I did this on her behalf...even I know that she  wont like it...tapi aku tak nk benda ni berterusan macam ni...PLZZZZZZZZ~~~


P/S: even kite just meet once a year...and xbanyak kenangan bersama korang tp aku syg korang sgt...aku nak kita mcm dulu....

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~