Tuesday, March 20, 2012

Mula dah minah ni....



(Sengih sorang-sorang dulu....)

Kejadian petang tadi kalau fikir balik memang lawak...huhuhu...ni bukan first time tapi da banyak kali and bukan dengan dia je...orang lain pon sama...cuma tadi cam kelakar terlebih...mana tak nya kat luar punyalah banyak cakap (tadela cakap face to face...via FB actually...)...tapi bila jumpa buat muka toye macam tak pernah kenal langsung...sengih pon tak...hahahahaha....budak-budak ni semua pelik tengok kami... =) 

Sebelum ni pon pernah jadi tapi dengan orang lain...terjumpa kat kedai makan...memula aku tak tahu dia ada kat situ...lepas budak-budak ni bagi hint barulah aku tahu dia ada...kat fb chatting punyala gempak siap main mesej lagi ajak kuar...tapi bila da jumpa, tegur pun tak...aku pulak langsung tak pusing belakang tengok dia,sanggup duduk keras kat kerusi tu... (sebab dia duduk belakang meja aku time tuh...)dia lak langsung tak tegur...dia da balik barulah dia mesej cakap aku SOMBONG...(O.o)

Mana ada sombong la...just sedikit PEMALU...percaya tak???sumpah la TAK PERCAYA!!!! (=.=)'


Betullah~ Memanglah kat luar nampak cam budak lepas laku (tu mak yang cakap...bile aku asek buat something yang out of mind and totally tak menunjukkan ciri-ciri gadis melayu...huhuhuhu) TAPI....SAYA ni pemalu tau tak...jenis pemalu yang cepat gelabah...lebih-lebih lagi bila nak kena face to face ngan orang yang tak pernah lagi jumpa face to face...kekadang tu bila terpaksa gak jumpa diorang aku da praktis siap-siap dialog...ngee~ kalo tak sure disaster dan merapu...tapi tahap gelabah tu da boleh control sikit-sikit...hahahaha....nak tunggu aku tegur dulu memang tak la...tapi kalo da mula tegur and kenal aku, memang aku korang akan label aku sebagai mulut murai...non stop talking...hehehe...so plz jangan cakap aku sombong.... =(

*terasa nak wat  novel je kes tadi....hakhakhak..


_________________________

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~