Friday, November 16, 2012

Sepupuku, Si Agen Pencari Jodoh???

Mempunyai seorang sepupu yang gila-gila memang best. Aku pun ada jugak. Nama dia Luqman Hakim, seorang guru lulusan UPSI (tapi tak tahu la dia ngajar subjek ape...). Kami rapat dari kecik lagi tapi dulu dia macam nerdy sikit. Sekarang dah hemsem. Huweh...huweh...huweh...

Tapi semalam dia putus fius. Tetiba hari ni jadi agen pencari jodoh tak bertauliah. Tak pasal-pasal aku jadi first customer dia. HARU SUNGGUH! Ni semua gara-gara dia di stalker oleh anak-anak murid dia yang muncung korea katanya.

Al-kisahnya bermula selepas dia mengupdate status di FB begini:

Jauh::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Cikgu Luqman BAIK.
Dekat dalam hati budi::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Rupanya STALKER HARAM.
Bila GUA dekat dengan STUDENT::::::::::::::::::Lu olang langsi aa..24jam hadap "eff be" smata2 nak stalker FB olang...GILA...GILA
.
.

Eff be : Ayat gedikssss gitue merujuk kepada FB

P/S : Sape yg nak kenal student aku, cari kat friendlist aku...dan cari yang gambar ala2 MUNCUNG Korea gitewwwww







Kebetulan hanya aku dan kawan dia yang bernama Maswazi Rahman (kalau ikut mutual friend kat FB, dia ni friend ngan Izzah Azhar (KLIK sini..) boleh siasat ni) yang komen duk mengenakan dia. Terus di match kami berdua. Siap post lagu JANGAN BILANG TIDAK lepas tu tag nama kami berdua. Adoi, ALONG PUTUS FIUS betul. 

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~