Thursday, December 8, 2011

Lelaki Oh Lelaki~


Tadi berbincang ngan member pasal LELAKI disekeliling kami...cuba memahami dan membezakan mereka di antara satu sama lain...tapi sedih sangat~ :(   MOSTLY, perangai diorang lebih kurang sama je...even nama mereka ada yang ali bin bob, cedot bin daud dan ape2 je la...umur, rupe, tinggi dan sumelah berbeza tapi when it comes to attitude THEY ARE JUST THE SAME...words yg diorang gune pon same (agak-agak skrip tu memang wajib dihafal oleh setiap lelaki kot). ANTARANYE:
*saya akan sentiasa ada bersama awak..(pas 2, 3 minggu cakap benda tu trus ilang xtimbul2 da...)
*walaupun saya dapat mengenali awak hanya sekejap, tapi ia sangat membahagiakan saya...(pastu senyap~)
*saya akan tunggu awak...(tunggu ke???sori...ada orang nampak awak wif other gurls k....nga date)
*saya epi bile dengan awak...(cam la awak x epi bile ngan orang lain....)

Banyakla lagi AYAT-AYAT MANIS diorang ni (sakit gigi kalo nk tulis sume)..KLISE sgt~ xlarat nak dengar...awal2 memang pagi, petang, siang, malam duk SMS....xckup sms, smbung lak kat FB...xckup kat fb, GAYUT lak sampai subuh...pastu RINDU LAGI...ajak JUMPE lak...paling lama wat gitu 3 bulan je...pastu satu2 ilang...last2 SMS 2 HARI SEKALI JE....
Jadi persoalan dia...........

CAMNE AKU NAK TRIMA LELAKI KALO DIORANG TERUS BEGINI???ADA PENYELESAIAN X????

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~