Friday, December 9, 2011

AWAK~

Awak, mengapa awak da x macam dulu...awak da berubah...saya ada wat salah ke??? saya rindu awak yang dulu...

Dulu awak selalu mengembirakan saya....awak selalu wat saya tersenyum...awak cakap awak akan terus gembirakan saya...tapi sekarang???awak macam menjauhkan diri dari saya...awak hilang secara tiba2...kenapa???

Saya pernah bagitau pada awak dulu...jangan buat saya terlalu gembira kerana satu hari nanti awak akan buat saya menangis...dan semuanya terjadi sekarang ni...saya sedih bila awak berubah...

Kalo saya tau akan jadi macam ni saya xkan benarkan awak hadir dalam hidup saya...tapi awak da hadir dan sekarang saya xtau nak buat apabila jadi macam ni...saya betul2 rasa kehilangan~

* I hate this feeling... T.T

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~