Tuesday, August 13, 2013

Presentation Terakhir

Esok merupakan hari di mana aku kena bentangkan hasil report aku during my internship. NEBES MAK NOKS!!!

Nak kena present dalam opis depan bos dan pensyarah memang kerja gila. Kalau depan pensyarah je aku bolehlah gagah lagi. Rasa macam tak cukup nafas je nak present ni. Mood kerja memang ke laut da. Apa yang aku nak merapu esok pun tak tahu la. Harap semua berjalan dengan lancar. Lantaklah kena blacklist dengan bos ke apa ke. Lepas ni aku bukan kerja kat sini jugak.

Sebut pasal kerja, dulu memang aku asyik cakap peluang aku cerah kat sini. Aku boleh diserap terus bekerja di sini. Tapi sekarang dah lain. Bila bos merasakan bahawa menerima pelajar LI lebih jimat berbanding menggajikan pekerja tetap maka aku harus melupakan unutk terus bekerja di sini. Sekarang aku tengah gigih berusaha untuk cari kerja lain.
Lupakan pasal kerja yang penting sekarang adalah presentation. Da la pointer paras hidung. ALL THE BEST ANIS!!!!

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~