Monday, June 11, 2012

Masihkah Ada Kepercayaanku Untuk Sang Adam???

Disaat aku mencari cinta,
Aku percaya bahawa kepercayaan adalah kunci utama kebahagiaan..
Lalu ku letakkan kepercayaanku pada sang Adam yang hadir menyentuh hatiku,
Tapi kepercayaanku dibalas dengan pendustaan,
Terasa diri ini dikhianati,
Sakit yang tidak akan hilang...

Namun siapa sangka, sakit itu berkurangan apabila hadirnya seorang lagi Adam,
Kehadirannya sangat membahagiakan dan menceriakan hariku,
Dan aku yakin dialah untukku,
Janjinya akan sentiasa bersamaku dalam apa jua keadaan,
Aku percaya...

Kini Adam itu hilang entah kemana,
Hilangnya tanpa kata,
Perginya bersama janji yang dimungkiri,
Terasa sukar untuk aku mempercayai Sang Adam...

Tetapi seorang lagi Sang Adam hadir,
Cuba menagih kepercayaan dariku,
Mencari peluang mendekati aku,
Menyelongkar ruang di hatiku,
Namun, Masihkah ada kepercayaanku untuk sang Adam???

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~