Friday, May 18, 2012

~S.E.N.Y.U.M~

~mY lOvE's StOrY~


Sudah lama mencari, tapi tak ku temui rasa yang selalu ada di hati...bermula di FACEBOOK you IM I dulu, tak tahu malu...gatalnya diri you membuat I terjatuh...bila kita da start mengada, kita mula bermain mata, borak panjang-panjang...sikit-sikit je I merajuk you selalu sabar pujuk...tapi sebenarnya I cuma test you saja...mula timbul rasa bahagia...kini aku temui jalan cerita cinta...sekian lama mencari cinta...dulu cinta tiada lagi dan aku masih mencari-cari kerana hatiku sanggup menunggu cinta darimu...memang benar aku sudah jatuh cinta...memang benar aku hampir jadi resah...bila cinta darimu hadir bagai lena dari mimpi...let me tell you that I love you and I never wanna wrong you...take my hand baby...come, go through with me...let me tell you that I miss you and I never wanna lose you...you're my heart baby...my life is incomplete without you...kekadang hatiku bertanya adakah dia dah berpunya kerana aku berasa aku jatuh hati padanya...aku ingin memilikinya...aku ingin menjaga dia...aku ingin mencinta dia...aku ingin hidup dengannya...memang benar aku sudah jatuh cinta...memang benar kata hatiku padamu...tapi aku tak kuasa mengatakan padamu rasa cintaku...mungkinkah aku kan berjumpa dengannya untuk meluahkan rasa...mungkinkah aku kan berdiam diri saja...menunggu cinta darinya...dalam pada I gembira sometimes I feel so sad juga cause you dah berpunya...but I always want you to be mine forever...




#until now I never tell him bout it~

"I" ialah "Me"

My photo
Simple + Loving x Innocent + Cute + Unpredictable - Annoying = ANNYSSOPHYTE~